You got mail!

Ibland händer det


att man hittar sånna här fina packet adresserade till mig på fastubron.


med detta fina innuti!
Detta kom någon vecka efter min födelsedag. Skotte, som jag förövrigt älskar över allt annat godis på hela jorden, åts upp samma dag. Lösgodiset är lite kvar av och nallen sitter fint på mitt skrivbord och kolla på mig tillsammans med alla andra underbara bilder av mig och min älskade vän Pauline!



I fredags var det dags igen. Det bara låg där bland all post.
Ett fint litet handskrivet brev från Lisa <3

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar dig just nu. Jag tittade på filmen om cancer du lade upp och jag blev helt tagen och tårarna började rinna och nu vill jag bara krama min saknade vän, en av de finaste och bästa människorna som finns här i världen! <3

2011-09-08 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0