New York - Arizona.

Jag vet att ni är många där ute som är nyfikna på min helg.

Den startade tidigt på lördag morgon. Närmare bestäm 5am. Jag klädde på mig, borstade tänderna och min värdpappa körde mig till flygplatsen (tar ca 15 min). Checkade in och väntade på att få gå ombord planet. Flygresan tog ca 5 timmar och jag sov igenom säkert 4 av dom. Det var fruktansvärt kallt på planet så att jag inte blev stört förkyld är ju ett under! Var framme i Phoenix runt 9. Det är tre timmars tidskillnad från NY/AZ.
Mina fantastiska släktingar stod där och väntade på mig vid bagageutlämningen. Jag har träffat dom 1 gång innan och det var 1993.... Verkligen verkligen vekligen jätte kul att få se dom och få lära känna dom i vuxen ålder. Alla blir vi äldre och jag kände verkligen att det är nu eller aldrig!

Efter mycket bubblande påväg hem till dom (tog ca 1 timme) fick jag i mig lite frukost framåt 11 tiden. Sedan bar det av med Sue för en liten roadtrip runt om i området och till en massa häftiga sevärdigheter, byar osv. Vi var bla och åt scones och drack the på ett jätte mysigt Engelskt cafe. Till kvällsmat åt vi mexikanskt och kollade på Titanic (aldrig sätt den innan, så det var sannerligen intressant). Somnade redan vid nio. Iom tidskillnaden och för att jag visste att jag var tvungen att gå upp klockan 6 morgonen efter.


Gästrummet som för helgen var mitt.


Vi åkte till ett mysigt resort och hittade en massa kaktusar(det finns det gott om i Phoenix)


Sedan åkte vi till en "spansk/mexiansk by".


Där hittade jag min drömbil! Någon gång inom det närmsta åren ska jag äga en sådan och ha den som vardagsbil och cruisa runt i! Mums!


Scones!


Sue.


Såhär mysigt hade vi det!


Toan var fint inred!


Man satt som princessor på stolarna som var underbart fint klädda.

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0