The Grand Canyon.

Söndagen började även den väldigt tidigt. Efter lite frukost i magen körde Sue mig till min pick up.
Det finns inte så mycket att berätta om söndagen då det spenderades rysligt mycket i en van tillsammand med 6 andra förväntansfulla turister, lite stopp här och var och massor med korttagning på naturens egna undervärk Grand Canyon.

Så en liten varning om mycket naturbilder skulle jag vilja utfärda. Annars; Titta och njut.


Första stoppet för dagen var staden Sedona där väldigt många västerfilmer från 50 talet är inspelade pågrund utav sina röda berg och kaktusar runtomkring.


Erkänn att det skulle kunna vara något man ser på tv?


Frukost stopp i Sedona by.


utsikt tagen från minibussen.


Ännu en bild tagen från bussen. Naturen ändrades snabbt!


Första utsikten över the grand canyon.
Detta är, om jag ska vara helt ärlig, den bästa bilden jag tog under hela dagen.


Bildbevis på att jag fakriskt varit där, hah!


Här stod jag i kön till..............


en helikoptertur på 30 minuter:)


Grand Canyon i bakgrunden.









Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

IIIIIIIH!!! Att du bara vågade åka i helikoptern! Du maxxar verkligen dina äventyr.



Det blev lite mindre cheesecake den här helgen då ; )



Kram Sandra

2011-09-07 @ 07:05:16
Postat av: Anna

HÄFTIIIIGT!! nu är jag avis ;)

2011-09-07 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0