School of visual arts

Igår var det måndag och jag hade min första klass på SVA.
Det blev lek och matlagning med barnen innan vi tog 5 tåget in till City för att lämna över till min värdpappa.
Filip vek av vid flatiron medans jag sprang vidare för att försöka komma i tid. Jag lyckades!
Klassen var super! Jag fullkomligt älskar läraren. Han var svin rolig och förklarade allt tre tusen gånger på olika sätt så att man kunde få en bild i huvudet om vad det var han pratade om. Så efter tre timmar i ett amerikanskt klassrum sittande vid en amerikansk stol/bänk var min röv rätt död men jag gick ut med ett leende på läpparna och mötte upp Filip på penn station som varit ute på egna äventyr. Vi var hemma vid 11 tiden igår. Så satte jag mig vid datorn och proppade i mig lösgodiset jag inhandlat på sockerbit på Christopher st i söndags. Var i säng vid halv 12.



E var redo!


J också!



School of visual arts.


Love,
A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0