Om första dagen

Igår var alltså Filips första dag här med mig. Hans "morgon" började klockan 11.30 då jag gick ner och bankade på dörren, hah!
Jag hämtade upp lilleman och sedan gick dom ut för att spela lite baseball medans jag lagade mat. Medans J tog en nap hjälpte Filip mig med att installera min videokamera på datorn(äntligen :D). Så nu har jag kollat igenom alla filmer jag tagit. Det var en hel del!
När det var dags att plocka upp E på skolan väckte jag J som verkligen hade behövt sova mer! Efter lite lek på lekplatsen och en del presenterande åkte vi till Carvel för lite glass och sedan vidare till the reservation i West Orange för att visa Manhattans fina skyline. Innan vi var hemma hade klockan hunnit bli halv sex så ungarna gick ut och lekte me granntjejen medans jag bakade pizza och Filip höll mig sällskap. Förutom en liten liten (läs jag blev rasande) insident framåt kvällskvisten så var dagen jätte bra och gick i rykande fart :)
När mina värdföräldrar kom hem vid 9 tiden åkte jag och Filip iväg till Short Hills för att ära Cheesecake. Mums, tyckte han! :)

Datorn vägrar att ladda upp bilder och vi måste dra nu!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

Hej! jag åkte med Detours AZ, hade en suoerbra guide! Vilka åkte du med, om du åkte med nån organisation? Visst är det vackert, jag har svårt att tänka mej att Grand Canyon slår det!

2011-09-19 @ 17:08:11
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0