Nu var det några dar sen!

Oj, nu har jag inte bloggat på rysligt många dar!
Som ni såg i sista inlägget jag gjort så ska jag ut och resa igen. Jag älskar att resa och har verkligen kommit igång nu! Gäller att passa på känner jag, nu när jag bara har dryga 4 månader kvar i staterna innan det bli hem och jobba järnet!
Jag har några fler destinationer jag vill klara av innan jag slutligen sätter mig på planet hem till mellanmjölks landet igen.

Jag kom precis hem. Har varit och handlar lite mer mat nu inför finbesöket och sitter nu och typ väntar?
Filip landar om ca 2 timmar. Men innan dess ska jag ha hunnit med att plocka upp J, laga lunch, åka till E's skola där det väntas en picnic playdate med A och barnen och lagt J för en nap.
Har planer på att dra till the zoo i eftermiddag. Om det inte börjar regna så gör vi nog det.
I helgen väntas Manhattan för hela slanten!


Jag saknar Rasmus ibland. Idag är en sån dag.

Love,
A




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Saknar dig med gumman!<3

2011-09-18 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0