Ice cream social,

Det har varit jätte konstigt väder idag. Gillar inte detta sviftande.
När jag i måndags kom hem från vackra och framförallt varma och sköna Arizona, det var uppemot 110 farenhight(jag trivdes!!!!!!!!!), möttes jag av 25 grader och mulet konstigt väder. Det började regna och oska på natten och regnade konstant framtills onsdag kväll ungefär. Då sprack det upp lite och nu idag var det kallt på morgonen men efter 1 tiden ändrades allt på typ en timme och det blev varmt. sådär äckligt klibbigt fuktigt. Blää!

Jag och J hade en playdate med A&A på förmiddagen. Vi blev bjudna på lunch och hade några riktigt bra timmar tillsammans. Efter att J tagit en nap åkte vi och plockade upp E. Dom lekte lite ute på skolgården innan vi åt mellanmål hemma och sedan middag. Vid 6 åkte vi tillbaka till hennes skola för en "Ice cream social" grej. Där fick barnen äta glass och springa runt och leka med alla kompis medan alla föräldrar, babysitter, nany och aupairer pratade vuxenspråk i två timmar. Barnen älskade det och var helt genomsvettiga när vi körde till tågstationen för att möta upp min värdmamma vid 8. Ja, det blev som sagt några extra timmar idag med.
Inte gör det mig något. Jag är ändå så himlans trött efter förra helgens bravader och hela denna veckan som har bestått av alltihop förutom sömn. Så nu ska jag krypa ner undet täcket och sova mer än 6 timmar. GILLA knappen på det!
Imorgon drar vi in till New York City, jag och Ida. Möter även upp Lovisa och en annan tjej därinne. Kan bli en riktigt bra dag! Och på kvällen firande av Ida som fyllde 19 för ett par veckor sedan :)


folk...


J fick tag i en ballong.


som han sekunden efter råkade släppa så den flög upp till himlen.

Love,
A


Kommentarer
Postat av: kerstin

Hoppas sömnen varit god. Ha en bra dag i New York.

Kramar mamma

2011-09-10 @ 08:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0