En turist helg!

Hej på er och ursäkta att jag inte uppdaterat på hela helgen. Men det har varit fullt upp sedan Filip anlände.
Vi spänderade både lördagen och söndagen inne i NYC för att visa honom alla turistgrejer. Så nu har vi betat av det "viktigaste"

I lördags såg vi central park, empire osv. Tittade på Mary Poppins på broadway med Therese på kvällen.

Söndagen bestod av downtown. Ground zero, brooklyn bridge osv. Mötte upp Ida och Malin framåt eftermiddagen. Gick lite i SOHO innan vi åt middag och sedan åkte hem.


Central Park




Inne på M&M's


Vi lyssnade på en gratis konsert i Madison square park.


Sen blev det mary poppins :)



Söndagens bilder;






Vi hittade en street artist som målade tavlor med sprayfärg och en spackelspade.
Impressive!

Love,
A



Kommentarer
Postat av: kerstin

När jag ser dina bilder, tänker jag, vaoo där har vi ju varit. Kramar mamma

2011-09-21 @ 07:56:14
Postat av: Pauline

Åh, ni verkar ha det underbart! Jag längtar så¨himla mycket tills det är min tur att göra alla de där sakerna :D PUSS! <3

2011-09-21 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0