En torsdag.

Jobb jobb jobb blandat med lite gott umgänge!
Det är vad veckan bjudit på. Imorgon är det fredag och jag jobbar 2 timmar på morgonen sedan är jag ledig.
Det blir inget Chicago. Pungt slut.
Istället spenderar vi timmarna i New York City innan Filip sätter sig på planet hem igen på tisdag kväll.

J har varit hemma idag. Han har blivit förkyld och fått vila hela dagen.
Ikväll kom madeleine och hämtade upp oss för ett besök på Cheesecake Factory. Mums fillibaba.

Jag har inte någon riktig blogglust för tillfället. Dock hoppas jag att den kommer tillbaka snart!
Inga bilder har jag heller att visa er...

Hoppas ni får en bra helg Sverige! :)

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

Upp med hakan Angelica! OK, det blir inget Chicago. Men du hinner ju med så mycket annat. Visst saknar vi bilderna, men huvudsaken är att du har det bra :)

Häftigt med VSA! Det får du nog berätta lite mer om.



En riktigt lång, varm & mysig höstkram



Sandra

2011-09-23 @ 07:23:40
Postat av: Lina

Snälla du! Vad har hänt? Mår du bra?

2011-09-23 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0