Vandra 100 gator.

Jag och Ida bestämde oss för att åka in till NYC denna lördag.
Vi hade inte riktigt planerat exakt vad vi skulle göra mer än att möta upp Lovisa och hennes tjej gäng och sedan se vart det bar hän. Vi hade helt olika planer, dom ville på museum och vi var inte sugna alls så istället vandrade vi uppåt på manhattan. Från 34 gatan upp till 125 gick vi. Tog sedan tunnelbanan ner till SOHO och inhandlade (vilket inte var planerat) mina älskade skor. Jag är verkligen helt såld! Jag kan bara stå och titta på dom. Haha, va fasen ha hänt med mig!? Sån här shopping människa var jag verkligen inte innan jag kom hit. Sjukt!

Vi bokstavligt talat sprang upp från SOHO st till penn station i sista sekund för att inte missa tåget hem.
Efter att vi duschat och provat hela min garderob var vi redo att åka till TGI Fridays för att äta tre rätters och fira Ida som fyllde 19 för några veckor sedan.
Det blev en väldigt trevlig dag!


Vi träffade på ett motorgäng som skulle gå i paraden som hölls för minnet av 11 september.




På våran vandring uppåt hittade vi ett random slott.


Vi var inne i conversbutiken.


En tysk tjej vid namn Anna


Therese och Lisa


Ida, Jag och Malin


Jag och födelsedags barnet

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har hänt dig ;) Köp, köp, köp :P Men de är verkligen HUR SNYGGA SOM HELST :D :D

2011-09-13 @ 03:55:25
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/
Postat av: kerstin

Minnet sviker lite nu! Inte shopping i Sverige!! Ha ha Kram mamma

2011-09-13 @ 08:20:34
Postat av: Anna

Vad fin du är på bilden och vad långt hår du har! Jag gillar de röda skorna också ;)

2011-09-14 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0