Drömmar.

Och nu sitter jag här hemma i mitt rum igen i South Orange.
Söndagen var även den en tidig uppgång. Planet lämnade Phoenix runt 10.30. Landade sedan i NJ vid 6 tiden på kvällen.
Jag hade verkligen en fantastisk helg! Att få ha träffat mina underbara släktingar - ÄNTLIGEN känns helt galet bra! Jag som har längtat, väntat, planerat och försökt att få till en resa till dom i jätte jätte jätte många år nu. Och nu när det väl blev av blev det en väldigt förhastad resa och alldeless för kort. Men bättre kort än ingen alls! Det betyder bara att jag måste återvända inom ett år :)

Vilka snabba vändingar livet kan ta. För ett år sedan satt jag hemma i Benestad och drömde mig bort till det stora landet i väst. Ett år senare sitter jag nu här - i drömmarnas land. Tror ni att jag har slutat drömma? Sjutton heller! Här dröms det på! Om jorden runt resor, eget hus, bil, att besöka alla världens hörn, bo på andra platser i USA och sommarjobb i MN. Drömmarna tar aldrig slut. Fast att jag trotts allt är ganska nöjd med mitt liv som det ser ut nu så ska det såklart bli skönt att få en "normal" vardag igen om dryga 4 månader. Lön den 25 och inte behöva bo på jobbet, egen bil och bestämma själv om man vill ha kläder över hela golvet eller att skrivbordet ser ut som andra värld kriget.
Men just nu- jo jag är rätt nöjd!

Much Love,
A


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag tycker du ska vara både nöjd och stolt över dig själv, det är jag över dig iaf! Sluta aldrig drömma! <3

2011-09-08 @ 19:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0