Balklänningar och thaimat

Ögonlocken kändes tunga igår när jag vaknade så jag låg kvar i sängen och kuckilurade lite innan jag ringde upp therese och vi bestämde oss för en sväng till Jersey Garden denna ganska gråmulna dag. Som de fattiga aupairer vi är blev det inte så mycket shoppat däremot roade vi oss med att gå och prova balklänningar för fulla muggar!
Therese släppte av mig här hemma runt 6tiden och då mötte jag min värdfamilj i dörren. Du skulle ut och äta i Maplewood och frågade fall jag ville göra dom sällskap. Barnen blev överlyckliga att jag skulle med. Vi käkade på ett Thailänskt ställe och hade det mysigt! J har de senaste 2 månaderna börjat prata oavbrutet hela tiden om allt och inget och det är så himla gulligt när han ska växla mellan svensk och engelskan. Expempel på det var när han igår ville berätta vad alla åt. Så började han rabbla upp allt men när han kom till mig visste han inte riktigt var det var jag åt så då sa han "What are u eating Angelica" Jag svarar honom på svenska att jag äter Kykling och en massa grönsaker. Då säger han "Dady Angelica is eating chicken with a lot of green stuff" Då ville jag äta upp honom. Gulligaste unge!

Efter vi storhandlat på Trader Joe's åkte vi hem och jag skypade med Martin tills klockan blev läggdags! Det blev en lyckad lördag. Lugn och skön precis som jag ville ha den!


På vägen mot Jersey Garden kunde vi se Manhattan skyline


Modet är numera 70 tal;)


Fina Therese









Detta vart mina inköp for dagen!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: kerstin

Supersnygga klänningar! Den gröna finast till dig tycker jag. Kramar mamma

2011-10-04 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0