Uppdatering.

Mina ögon slår snart ihop. Jag har precis kommit hem från min fotoklass. Idag kan jag meddela att jag inte förstod ett förbenade dugg av vad min teacher pratade om? Det var jätte krångligt...

Annars idag har jag haft min 4:de PT träning. Det känns jätte bra! På så sätt så måste jag gå till gymmet vilket få mig motiverad till att gå nästa dag och nästa dag igen. Tyvärr har jag bara 2 till betalda lessons kvar. Jag har inte bestämt mig ännu fall jag ska lägga mina slantar på mer lektioner eller spara dom till något annat. vi får se hur det blir...

Justja, nu har jag skrivit en lista på vad jag måste ha gjort innan dagen är slut. Som tillex när jag lägger huvudet på kudden på torsdag kväll ska min garderob vara städad och organiserad. Önska mig lycka till då det ser ut som ett bombnedslag därinne... Måste nog börja imorgon!
Jag kommer få sluta tidigare på fredag (5pm) och kommer då befinna mig i City. Har dock inte bestämt mig vad jag ska göra a min lediga tid...

Usch vilket tråkigt inlägg detta blev. Jaja, här har ni en söt liten bild på mina små gullpluttar som jag hittade i min säng i fredags kväll efter våran movienight!


<3

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Lista är bra. Då kommer man igång. Fortsätt du med träningen. Kramar mamma

2011-10-25 @ 08:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0