To New York x2!

Jag är just hemkommen från New York för andra gången idag.
Låg och degade i sängen fram tills klockan slog 12 och jag kände helt enkelt för att stiga upp. Ibland är det skönt att bara ligga och inte göra någonting i flera timmar. Det var cirka 10 månader sedan jag gjorde det sist........
Bestämde jag iallafall tillslut för att ta 2 tåget in till Manhattan med min franska tjejkompis Camille. Vi gick till pauline och rebeckas hotell för att droppa av deras baggage som fått stå här över helgen sedan storade vi runt i lite affärer och vet ni vad- JAG KÖPTE INGENTING!
Tog 5 tåget tillbaka till S.O för att hjälpa min värdmamma med middagen och busa lite med barnen. Vi åt ihop och sedan satte jag mig än en gång på tåget in till City. Kom fram 8.45. Letade upp Pauline & Rebecca, eller rättare sagt dom letade upp mig, för att lämna lappar och kramelkrama dom! Vi fick iallafall en kvart ihop innan jag var tvungen att hoppa på tåget hem igen. Läste "The girl with the dragon tattoo" så tågresan gick snabbt.
Så nu vet ni vad man kan göra en söndag om man har tråkigt ;)


Bilden har inget med inlägget att göra mer än att jag tycker det är en söt bild på mig och Therese!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

det var en väldigt tjusig bild :D

2011-10-03 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0