Hösten har kommit.

Jag sitter här i mina raggsockar och tjocktröja och väntar på att mamma ska ringa upp på skype. Utanför hörs vinden som ruskar i löven och vattendropparna faller hårt mot fönsterbläcket. Just nu, just idag så känner jag att hösten verkligen har kommit till South Orange. När klockan ringer 6.30 på morgnarna möts jag inte längre av den så fint lite röd gul oranga solen som hela sommaren sipprat in genom persienerna. Det är slut på den tiden nu. Hösten är här och med hösten innerbär det också att slutet på min resa har inletts.
Jag har dryga 2 månader kvar i  det stora landet i väst. Såklart är det med blandade känslor jag känner att tiden börjar knacka mig i ryggen. Men jag är strax redo för nästa kapitel i mitt liv!



Love,
A

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej :( Du får inte lämna mig!!

2011-10-20 @ 03:57:29
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0