Grattis Amerika - 300 dagar med mig!

Idag, för 300 dagar sedan, satte jag min första fot på amerikansk mark.
Vem trodde det för 1 år sedan?
Att jag faktiskt skulle klara av det här, såhär långt?
Inte jag iallafall!
Det var både de som tvivlade och hejjade på mig. Den som tvivlade mest var nog dock jag!
Mitt mål när jag satte mig på planet från Sverige var att komma fram till värdfamiljen välbehållen och stanna i landet i minst 6 månader.
Nu är mitt mål att en dag kunna komma tillbaka till USA och plugga på collage.



Love,
A

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! :D



sv; Åh, tack! Det är faktiskt en klänning, om du syftar på den blå vit randiga? Köpte den på Kosta Outlet för några månader sen. Vet inte om de finns någon annanstans, men märket är Fröken Söt i alla fall :)

2011-10-23 @ 11:22:03
URL: http://vintageprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0