Ivy Hill Park,

Jag kan verkligen inte förstå att det redan är November! Tiden rinner igenom mina fingrar känns det som.

Vaknade idag på morgonen av att telefonen började ringa vid 5.30am "Hi, this is an important message from Maplewood/ South Orange school district..." Rösten berättade för mig att E's skola fortfarande inte hade någon ström så hon fick vara hemma med mig även denna dag. Vi plockade upp J vid 11 tiden och åkte till TVC. Kom inte hem förens 1 och då blev det lunch och sedan lite naptime. På eftermiddagen gick vi till parken och lekte av oss och nu ikväll har jag träffat Madeleine över en kaffe på starbucks.
Barnen har halvdag imorgon och på fredag slutar jag runt 4 så då hade jag tänkt åka in till City och käka middag med Ida och hennes familj som är här och hälsar på! Helgen är ännu oplanerad...







Love,
A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar vi hade snö, det är vinter jag vill ha!

2011-11-03 @ 08:07:12
Postat av: Sandra

Ja, lite kallare så att man slapp alla infektioner som cirkulerar.



kram Sandra

2011-11-03 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0