Kalas, SVA, Thereselunch och konverasationer.

Hej kära ni!

Fy på mig, va dåligt jag varit på att uppdatera!
I söndags vart det kalas för E som fyllde år i onsdags ju. Det bjöds på tilltugg och popsticks.
Tog 1 tåget från maplewood in till NYC för att gå på luciaträningen på svenska kyrkan. Vi var nästan dubbelt så många tärnor denna gången jämför med förra.
Det kommer nog bli bra trotts att jag och Ida har bestämt oss för att strejka vissa låtar....

Igår var det måndag och jag hade min klass på SVA. Bara två klasser kvar sedan är det över. Vart tog de tio veckorna vägen!?
Hade även min näst sista PT träning. Hon tog död på mig. Och jag som redan innan hade träningsverk pågrund av en timmes helspänd kropp från lördagens tree top adveture.

Också idag då. J hade lunchbunch på skolan så jag och Therese bestämde oss för att luncha ihop på friday's. Vi hade jätte trevligt! Påvägen hem från Therese fick jag tre gråtattacker som kunde startas av en låt på radion, vägen jag körde på eller bara tanken av att detta var en av det ca 3 sista gångerna vi kommer träffas denna sidan pölen. Jag släpper en och annan tår nu med bara för att jag tänker på hur jävla hemskt det är! Visst "ni kan träffas i Sverige, ingen fara!!" Men joooo, det är fara! Det tar ca 13 timmar med bil mellan oss.... Men vi har lovat varandra att ses relativt ofta.


Smoothie dags!

E kläckte ur sig något idag som jag helst vill blunda för;
E- Men då åker ju du hem snart!
A- Vart menar du gumman?
E- To Sweden....
Jag svarade att det är ju ett tag kvar och bytte snabbt samtalsämne! Jag vill inte tänka på det!!


När vi skulle hämta upp E från skolan säger J helt plötsligt i bilen
På svenska heter det smulor but in english we call it crumbs.
 
Bra konstaterat av en tvåspråkig 4 åring.


Eftermiddags pysslet blev att göra älgar av våra fötter/händer.
Bra tidsfördriv!


Love,
A



Kommentarer
Postat av: therese

Näe men Angelica då.. :P ;¨(

2011-11-16 @ 15:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0