Trick or treat?

Halloween blev ju kanske inte riktigt som man tänkt sig....
Men jag och barnen åkte till TVC på förmiddagen för att gå trick or treat på sjukhuset och sedan stog vi hemma vid dörren i några timmar och slängde ut godis till barnen och efter att J gått och lagt sig smög jag ut tillsammans med E och min värdpappa för att gå lite bus eller godis runt om i det "läskigaste" området här i South Orange. Och fy sjutton vad jag och Papa D skrattade när en 15 årig kille blev så skrämd att han halkade och for rakt i snön tillsammans med tre andra kompisar.
Det var väl min halloween i stora drag... Jag och Therese hade såklart planerat att åka in och gå paraden inne i City men pågrund utav att alla tågen vart inställd blev det inget med det.

Lite bilder ska ni iallafall få se :)




Lite personal!




En liten ladybug som älskade att vara med på kort!




Mina små älsklingar<3


Ljuset i pumpan signalerade att här fanns det godis att hämta!


Förväntansfulla barn!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: kerstin

Här är det knappast halloween längre. Kul att få uppleva därborta. Stor kram mamma

2011-11-02 @ 08:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0