The flu shot

Hej oh hå på Er!

Min värdmamma var hemma idag från jobbet så vi tog barna tillsammans.
E hade halvdag på skolan. Så efter J's nap tog vi med oss barna till ett CVS för att jag skulle få ta the flu shot. Jag är så emot det som man bara kan bli. Men!! Pågrund av omständigheterna var jag helt enkelt tvungen att ta den detta året. E är hyperrädd för sprutor men hon hade lovat att hålla mig i handen. Det löste vi enkelt. Jag satt på en pall med ett litet skynke fördraget och hon stod helt enkelt på andra sidan skynket och sträckte in handen till mig. Gullungen!

Det blev pannkakor till middag och nu ska jag faktiskt, för en gång skull, gå och lägga mig. Kors i taket Angelica!!! Klockan visar 10.30pm.

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0