It's time to tell you the truth.

Av Er cirka 30 trogna läsare så är det väl inte många som inte vet om detta meeen.
BY the time you read this;
Har jag 3 veckor kvar i Amerika.

Tre veckor kvar där jag vill få in så mycket mycket mycket jag bara kan. 21 dagar kvar i landet som för 1 år sedan var min högsta dröm att besöka, bo i och uppleva på nära håll. Mitt år har inte blivit det allra minsta som jag hade tänkt mig. Jag kan heller inte säga att det blev dåligt, för jag har inget att jämför med mer än mina tankar och funderingar jag hade innan mitt äventyr påbörjades.

Jag kommer att lämna detta enorma land på självaste Lucia dagen - 13 december 2011.
Då har jag levt som amerikan i 50 veckor. Det har varit det mest intesivaste veckorna i hela mitt 20 åriga liv. Och jag är nästan helt övertygad om att jag aldrig kommer att få uppleva så himla mycket på så kort tid någonsin i mitt liv igen.

Men innan dess väntas välkomnande av ny aupair, sista SVA klassen, sista besöket med J på TVC, Julfirande, Luciatåg, good bye party och en massa gråtkalas och såklart så mycket New York City jag bara hinner.

Så nu vet alla hur det ligger till och mitt nedräknande till svensk mark har officielt börjat.

With Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och vi räknar MED dig ;)



Kramar Sandra

2011-11-22 @ 07:30:38
Postat av: Pauline

Sverige saknar dig! Även om inte jag kan möta dig med stora varma kramar vid flygplatsen så gör jag det i tankeöverföring. Jag önskar dig all lycka till och NJUT de sista veckorna, de kommer ju springa iväg och på ett ögonblick är du hemma igen. (vilket du själv redan vet). LOVE! <3

2011-11-22 @ 12:15:15
URL: http://gustavssonpauline.blogg.se/
Postat av: Ida

Neeeeejjj!!!!!! :(

2011-11-22 @ 16:17:54
URL: http://lofgrenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0