Happy Birthday E!

Idag är det E's födelsedag och det skulle såklart firas men innan dess var det dags för lite skola.
Jag började jobba vid 3 igen då Nicole släpte av underbart gulliga Shaw som jag bara kan börja lee åt för att hon är så fruktansvärt söt när hon försöker säga mitt namn (tjejen är 2 år) jeca.
Vi lekte med tågen, ritade, drack smoothe och lekte i parken innan vi plockade upp E vid 4.30.
Och nu ikväll har vi ätit tacos, tårta, sjungit happy birthday & jag må hon leva och  såklart öppnat presenter. Hon fick en leap pad av familjen och jag gav henne en sparbank hon kan måla och även en biokväll med mig :)

Jag hoppas hon fick en bra födelsedag! På söndag hålls hennes lilla b-day party!

Imorgon och fredag är dom off från skolorna och jag jobbar fulldag. Vi har lite playdates och grejer planerade.

Måste bara säga att jag har inte sätt ett moln sedan typ torsdag förra veckan. Det har alltså varit klarblåhimmel i näst intill en veckan nu. Helt galet! Idag hade vi 23 grader!!!!


<3


Lite presentöppnande!

Jag tog en del bilder, men ingen blev särskillt bra. Ibland har man dåliga fotodagar - idag var en sån dag för mig.
Och nu är det nog dags att gå och lägga sig för jag skriver snabbare än vad jag tänker?

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0