Cold.

Gott folk!
Jag har dragit på mig en hejdundrade förkylning. Den kom bang bom nu ikväll. Jag har känt lite under hela dagen att stubinen varit kort och att jag varit lite hänging. Därför har jag nu kl 10.45 tänk och sussa lite för att orka jobba imorgon och troligtvis sova bort de onda kropparna. Kan inte riktigt inse att det är torsdag imorgon!?
Jag och J var på tvc idag där jag och hans sköterska räknade ut att detta var näst sista gången jag var där med honom :( Vi drog till Therese en snabbis innan vi åkte hem för lunch och naptime. Sedan kom Shaw och vi tre lekte glatt tills klockan var närmare fem och E kom hem.



Jag måste bara få ut mina agretioner mot tv4play också! äöååöadmnajbdhirföamcl
Jag kan inte längre se bonde söker fru bara för att jag inte befinner mig i sverige.

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Karoline

Hej Angelica. Ang håret så rullar jag det på fingrarna och sätter fast med hårnålar. Den här videon är gammal men det är samma princip; http://www.youtube.com/watch?v=xcIPLp7mhXI



Scarvsen sätter jag alltid fast med hårnålar också, annars går det inte, åker av på en gång :)



Hoppas jag kan göra någon mer video snart :)

Ha det fint!

2011-11-17 @ 13:25:21
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0