Besök i South Orange.

EFter att jag lämnat av barnen på skolan åkte jag hem och plockade iordning mitt rum lite smått. Hämtade upp Sandra och Maria vid tåget klockan 10.30. Vi åkte hem hit så att dom kunde få en bättre bild om hur jag bor. Sedan tog jag dom till "utkikstornet" vi såg inte manhattan något vidare så vi åkte istället till Short Hills mall för att äta lite cheesecake.
Jag har tyvärr inte en enda bild av dagen, då jag glömde min kamera hemma.
Men maten var god, cheesecaken gudomlig, servitricen kolosalt gullig och sällskapet urtrevligt så jag hade en ruggigt bra förmiddag!
Lämnade av dom och en extra väska fullproppad med  en del av mina saker vid tåget innan jag plockade upp lilleman vid 2.30. Kan inte riktigt förstå att vi ses om 2 veckor igen!?

När vi kommit innanför dörren här hemma ringer min telefon. Det är E's rektor som ringer och säger att vi måste hämta upp E för hon har 39 graders feber. Det var inte en pigg tjej jag fick hem kan jag ju meddela. Nu i eftermiddag har vi hunnit med en film, en massa tv tittande och lite spyor. Jag hoppas hon mår bättre snart det lilla livet!!

När vi fått lite middag i magen tog jag med mig J och åkte till äffärn för att inhandla lite vitamin vatten medans min vmamma var hemma med E.
J tyckte det var dö roligt´och pratade på om allt mellan himmel och jord. Nu ligger dom så sött och sover och det tror jag att jag med ska göra alldeless snart.

Det känns jätte overkligt att jag faktiskt fick uppleva en helg i New York med älskade syster. Så underbart!
Just idag är det exakt två veckor kvar tills jag själv sätter mig på ett plan. "Hem" till Sverige. Ja vill inte tänka på det...


Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0