New York Aquarium.

Skypade med mamma och pappa på morgonen sen åkte jag in till New York City med Johanna och hennes två kompis som är på besök från Sverige. Vi tog tunnelbanan ut till Brooklyn. Närmare besämt Cony Island(?). Och gick på New York Aquarium. Jätte mysigt! Sen strosade vi runt på beachen och drömde oss bort till varmen! Visseligen sken solen, men det blåste kalla vindar!
När klockan närmade sig 5 åkte vi tillbaka till Mannhattan och åt på ett kebabställe, nej det smakade inte som "svensk" kebab.. Tog en taxi till FlatIron building och sen åkte jag hem till SO.
Nu är klockan snart halv tolv och jag ska hoppa i säng.
Bjuder på några bilder på dagen.




Strand promenaden. Som Johanna sa " Det känns som att man är utomlands.............men det är vi ju!!" haha!


Sjölejon


Sjöhästar! :)


Turister;)


Coolt akvarium, med magneter. Älskar bilden!


Pingviner!


Tuffa brudar på playan i Mars;)


En liten del av stranden. Hit kommer jag defenitivt åka i sommar! :)


Musikanter. Han sjöng Bluse suede Shoes och det var så jädra likt elvis så det va läskigt!

Nu längtar jag ännu mer efter sommaren och värmen.
Imorgon ska det snöa, härligt!!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Pauline

ÄNTLIGEN lite uppdatering! ;)

Du verkar i alla fall haft en underbar helg :) allt verkar så hilma coolt! :')

2011-03-21 @ 18:20:52
Postat av: sarad

Hej angelica!

Följer din blogg konstant, du verkar ha ett sjukt kul äventyr där bort!:)

Har bara en fråga, hur mycket kostar converse i usa?

Hela familjen hälsar!

/ Sara Mesghena

2011-03-22 @ 22:54:27
URL: http://ssmesghena.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0