11 veckor,

Då var det måndag igen.
11 veckor sen jag satt mig på ett flyg från sverige till Landvetter. Elva veckor...
Ena stunden känns det som ett år, andra, som två veckor. Vilken konstig känsla! Men jag vet att året kommer gå så rysligt fort! Snart har jag varit borta en fjärdedel.

Min dag, min måndag. Hm.. Det har faktiskt rullat på som vanligt måste jag säga. Jobbade lite längre idag. Mina vföräldrar hade lite ärenden att göra så jag fick lägga barnen. Inte mig emot! Att få viskat i sitt öra "I love you Angelica" av en 3 och 6 åring är inget att klaga över. Mina gullebarn!

Fick ett telefonsamtal av min vmamma vid tre tiden. En glad överraskning! Jag ville bara skricka, men det kunde jag ju såklart inte! Det blir en tur till NYC med J&E på fredag. Vad vi ska hitta på därinne får ni reda på lite längre fram.

Imorgon ska jag ha min ****tråkigaaijflsbndfjbsdf ESL igen. blää... stå ut stå ut, angelica. Bara 9 gånger kvar...

Nu ska jag krypa ner under täcket!
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, visst längta man efte väme. Lite vå i luften nu iallafall, häligt! Kämpa på med engelskan!

2011-03-16 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0