Bilder från Minnesota:)

Här kommer ett separat inlägg med en massa bilder från veckan :)

ENJOY!

Onsdag 6 juli;



När jag var i the sculpture park hittade jag dessa stenblock med en massa fina citat och visdomsord på. Här är ett smakprov :)


Jag kände mig lite hemma när jag såg hela gräsmattan full utav dessa blommor!


"Spoonbridge and cherry"


Hittade en häftig vägg på min cykeltur genom Minneapolis :)


Detta vart kvällens utstyrsel inför båtfärden på Mississippi floden:)


Minneapolis


Jag hittade en mysig promenadväg påvägen hem genom skog och grejer :) Jag saknar naturen!


Där man bla kunde hitta små lossas grodor :)


Och medelanden i betongen.





Torsdag;


Det första jag möttes av när jag kom till Lindstrom var "Swedish Inn family resturant".


Och även "the coffee pot"


Svenska kyltar!


Svenska flaggan :)


Fler skyltar


En close up på the pot.


Hittade en snygg bil!


..när jag var påväg till "The beach"


Karl Oskar och Kristina stod på sin vanliga plats!


På kvällen gick jag på Lindstrom's Ladies' Nite Out.
Mycket mycket trevligt!


Lindstrom skulle utse en Prinsess inför karl oskar days. Här var kandidaterna.


I en butik bjöd dom på cupcakes!


Såhär såg papperet ut där man skulle fylla i alla butiker :)


Såhär såg armbandet ut när man gått till alla butiker :)
Fick även med mig en karloskar days grej att sätta på tröjan!


Jag hittade en gammal antik affär med en massa fina grejer!





I ett litet badrum hittade jag massa fina saker!





I Gustavs gift shop hittade jag dessa talrikar!


Och dessa!


Till kvällsmat blev det Dairy Queen!

Fredagsbilderna hade jag tänkt vänta med att ladda upp därför att jag har inte fått alla fina bilder av Lisa som tog det flesta. Så ni får vänta lite med att se dom :)

Lördag;


Jag gick på car show:)


Sedan åkte vi på ett museum i Skanska. Detta är den äldsta bevarade kristna kyrkan som används i Minnesota!


En gammal bibel :)


Vi fick se ett bevis.


Detta användes som en vattenbehållare.


Vi hittade en gammal kistade som fraktaste över.




Jag och mina tjejer :)


Sedan blev det parad. Här ser ni två små söta barn. Prins och prinsessa för dagen :)


Flickorna gick i paraden med sina fina dräkter och delade ut godis :)


Det var gamla tanter som hade klätt ut sig till clowner :)




Fina flickor! :)

Detta var bilderna från denna härliga semester!

Love,
A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0