Till mina närmaste.

Nu är det dryga veckan kvar tills jag blir gammal....
Eller gammal är kanske att ta i? Dock inte om man frågar mitt värdbarn E...
Den 3 augusti fyller jag 20 år.
Jag vill mest bara, undanbe kanske är ett fel ord, men "suga på karamellen lite längre", om man säger så. Detta innerbär att jag har tänkt och funderat och känner att ett födelsedags kort hade jag blivit grymt glad över. Jag kommer, som det ser ut nu, inte utnyttja min resemånad här i staterna så ett biddrag till det blir det inte mycket med.. Ting tar mycket plats när jag ska frakta över ett helt års inversteringar i två resväskor á la 23kg vardera. Så jag har helt enkelt räknat ut att när jag kommer tillbaka kommer jag mer än gärna vilja ta emot min lite försenade 20 års present för att kunna njuta av den till fullo. Då jag är tillsammans med er jag älskar och kan krama och tacka er och allt detdära.

Tycker ni detta låter som en bra idé ? Jag hoppas det!
Jag skriver absolut inte detta för att vecka anstöt eller vara "självgod" och tro att alla kommer ge mig något i födelsedags present utan mer som en lite fundering över hur jag hade blivit nöjdast!
Tusen tack!



xoxo
Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0