7 Månader!!

Kan någon förstå att jag varit iväg 7 månader? Nyp mig!

Idag har temperaturen inte ens nått 30... Så ja, vad ska jag säga. Alltså för oss som hade 40 i fredags känns 25 lite.. fjutit? det är nästan hälften så varmt som det var då. Och jag gillar ju varmen.. så det får gärna stiga upp till 30 igen iallafall! :)

När jag och J var på TVC fick han en förtidigt födelsedags present(han fyller år på söndag) av dom. En basebollhanske och en ny boll. Behöver jag säga att han blev överlycklig!? Så ni kan ju tänka er vad vi gjort i eftermiddag... ?
När vi senare hämtade upp E från camp åkte vi vidare till J's skola där dom hade sprinkler and bubbles afternoon. Där fick dom träffa gamla lärare och rektorn och såklart en massa kompisar. Det blev en bra dag!




Det bjöds även på glass!

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0