När du tappar fotfästet.

Vilken natt!
Efter att jag gått och lagt mig drömmer jag om att ett barn skriker på mamma och pappa. Jag vaknar upp och utanför min dörr hör jag att J står och skriker "mamiiii pappppppaaa!!!" Jag ignorerar honom i ca fem mínuter. Sen börjar jag förstå att A&D är nere i källaren vilket betyder att dom kasnke inte hör. Så jag går upp och tar J under armen och går ner. Hör att tvn är på i källaren så jag börjar gå neråt. När jag har ca 4 steg kvar halkar jag med mina raggsockar som sitter på fötterna och slår handlöst bakåt med ett barn i famnen. Slår i huvudet och åker rakt i famnen på min värdpappa. Hur pinsamt var inte det tror ni!?
Men han hjälper mig till soffan och tar hand om J. Jag vart väldigt chockad så sitter först och fnissar lite för mig själv och sen när A kommer och frågar hur jag mår börjar jag gråta. Efter några minuter går jag upp till min säng igen. Ligger och skakar i sängen (då hade jag faktiskt lite hem längtan..). Jag frågar A när hon kommer upp för trappan fall det är så bra att jag sover fall jag fått hjärnskakning? Hon säger att jag troligtvis inte fått det och om så är fallet så är det nog ingen fara.
Vad snabbt en olycka kan hända! Idag känner jag mig fruktansvärt mörbultad men jag har ingen huvudvärk längre.  A ska smörja in min nacke med någon dundersalva hon har så hoppas jag att det är bättre tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mats Åberg

Visserligen ska man ju använda huvudet men det där var ju inte så värst bra. Krya på dig tjejen, en smålänning däckar man inte så lätt!

2011-01-11 @ 01:48:00
Postat av: Angelica

Hah, du har så rätt så! Min gulliga värdmamma tar hand om mig som om jag vore hennes egen dotter nästan:) Men the big question is; vad gör du uppe vid denhär tiden !?

2011-01-11 @ 02:07:15
URL: http://angelicaiamerika.blogg.se/
Postat av: Mats

Jo, den stora frågan, vad gjorde Mats uppe 01.48!!

2011-01-12 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0