Chockladbollar & Pyttipanna,

Hey!
Idag var det måndag, igen! Helgerna bara rusar förbi. Det gör veckorna med för den delen. Jag är ju ledig några timmar på förmiddagen så idag var mitt uppdrag att beställa ett Sociel Security card. Tror ni jag lyckades? Självklart inte. Virrade runt i ca en timme och hittade inte stället. Så min vpappa var snäll och visade mig dit nu ikväll. Det visades sig att jag hade stått på parkeringen ijämte och läst karta, blir man knäpp eller...? Så jag får ta en sväng dit imorgon ist.
Lagade "mack and cheese" & meatballs när jag hämtat J från skolan. Sen lekte vi tåg tills det var dags att hämta E. Gjorde lite snacks till dom och lekte skola. Idag var det närmare 15 minus ute, vilket betyder - PISSKALLT! Så jag tog tillfället i akt och bakade chokladbollar med min vbarn. Dom blev överförtjusta och det slutade med att jag behövde bara stå och titta på när dom blandade smet, rullade och åt. 
Vid fem tiden började jag göra pyttipanna. Jag har aldrig tidigare gjort det men guess what! Det blev hur bra som hälst! Jag kommer vara värsta mästerkocken när jag kommer hem gemfört med när jag åkte;)
Dagen roligaste kommentar var när J hade ramlat och slagit sig. Barnen har kylklampar i frysen som föreställer olika fiskar. Men J´s är sönder så då säger
E: What about meatballs?
Så det som hände var att han fick en påse köttbullar att lägga på sin onda fot. Jag tror jag smälter! :)
Nu ska jag göra mig redo för sängen.
Enjoy the pictures!


Gullrumpa!


Överlyckliga!


:)


:)


Kladdbarn:)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: kerstin

Det syns att ni hade en härlig eftermiddag!Om så där 12 månader ser jag fram emot pyttipanna. Kram mamma

2011-01-25 @ 09:05:21
Postat av: Lovisa

Åhh du verkar ha typ världens bästa liv där i NJ! Håll tummarna för mig, 13 dagar kvar :))

2011-01-25 @ 11:28:06
URL: http://lovisanannyal.blogg.se/
Postat av: petra

mysiga ungar inte dåligt att man fick en tanke även om det var något som var ca 100 år gammalt ha det gott kramar från bene

2011-01-25 @ 17:15:03
Postat av: Lisa:)

F!n vad ni de är gulliga:) Hoppas att du har det bra!! Kram<3

2011-01-25 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0