She's here.

Hej på Er!

Nu är den nya aupairen kommen. Jag förvandlades under en natt från "The babysitter" till "the old babysitter".Så hur känner jag mig då? Jag känner.... ingenting. Jag känner inte svartsjuka, glädje eller sorg. Jag är bara helt tom. Jag har fortfarande inte insätt att jag ska åka hem under början av nästa veckan. NÄSTAA VECKA!?!?!?
Usch usch usch!

Dagen har iallafall rullat på bra. Lille J fick vara hemma med mig idag också pågrund utav att han är dö förkyld. Vi var ute och gick en liten promenad på förmiddagen och han var så fly förbannad över att han var tvungen att gå att han gick upp och la sig i sin säng direkt när vi kom hem och där somnade han.

Jag måste bara säga att jag är lite små förälskad i årets julkalender! Den är så himla mysig och uppfyller alla krav en bra julkalender måste ha.

Imorgon väntas en heldag med barnen. Jag och aupairen som ska ta över efter mig, Matilda, ska sitta barnvakter på kvällen åt dom för mina vföräldrar ska ut på galej i City.
Och på lördag väntas lucia.

Nu blir det lite svensk tv innan jag kryper under täcket!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är ju inte för alltid som du lämnar USA ;P



Men vi saknar dig här hemma i Sverige! Det ska bli skönt att kunna slentrian umgås igen <3



Bamsekram Sandra



Vad synd att vi inte får se ditt lucia framträdande...

2011-12-09 @ 07:47:43
Postat av: Kerstin

Ingen,ingen förstår att det snart gått 1 år. Vilken upplevelse du har med dig i bagaget. Nu väntar vi bara på att du ska komma hem älskade dotter. Tusen kramar från mamma

2011-12-09 @ 08:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0