Goodbye party!

Jag och Ida vaknade upp vid 8 mer död än levande. Men det var bara börja packa upp. Ut med allt u resväskan och börja om från början. Vi blev klara vid 10 tiden. Rätt effectiva måste jag säga. Jag gav en hel del till Ida och hade en liten hög med saker jag inte behöver right away och är villig att lämna kvar om så behövs.  Övervikten går på 150 euro och jag vet inte riktigt om jag är villig och ge det...
Vi duschade och gjorde oss iordning och plockade undan det sista innan vi började hjälpa till att skära upp och lägga upp mat på fat. Mitt good bye party/brunch drog igång 11.15. Det blev våran familj, 5 aupairer och två playdates familjer. Jätte trevligt och jätte känsloladdat. Min värdpappa samlade alla för att säga några väl valda ord. "This door is allways open for you. And remember do what you want in your life and travel alot!"
Ja, tårarna sprutade. Både på han och mig.

Jag fick fina ord på kort, presentkort på manikyr&pedikyr, tidning, chocklad, tröja och väska.










Hela familjen :)






<3

Efter alla dessa tårar som bränner bakom mina ögon hela tiden bestämde jag, Ida och Malin oss för att åka och växla alla mina mynt jag samlat på mig under året. Det har blivit en hel del. Efter en liten fee som drogs för servicen återstod 131 dollar. Inte illa pinkat under ett år, eller vad tycker ni?
Planen var sedan att utnyttja mitt presentkort men det var jätte stängt på salongen så planerna ändrades snabbt till ett besök på Short hills mall och cheesecake factory en sista gång. Tror ni att jag kom tomhänt ut från forever 21?

Nu sitter jag här hemma i soffan. Och ska snart sova min näst sista natt i South Orange. Tårarna bränner verkligen bakom mina ogon och jag orkar knappt se mina värdföräldrar i ögonen för så fort jag tänker på något över huvud taget börjar jag gråta. Just nu vill jag inte lämna.
Mitt liv är perfekt här borta.




Min absolut alldra sista cheesecake för iår.


Mitt fina fotoalbum jag fick av Ida i hejdå present. Ojojoj vad jag grät!

Imorgon väntas min sista hela dag i South Orange, NJ United states of America.
Jag kan inte förstår att 50 veckor gått så snabbt!

Love,
A


Kommentarer
Postat av: Sandra

(Gråter)



Kramar Sandra

2011-12-12 @ 07:55:26
Postat av: Kerstin

Vilken härlig avslutning du fått. Tårarna trillar här med o fler blir det på onsdag, när vi får krama om dig igen. Kramar mamma

2011-12-12 @ 09:13:45
Postat av: Pauline

Vilka fina bilder! Sitter också här och torkar tårar... Ha nu en bra resa hem! Hör av dig när du är hemma. Jag älskar dig. <3

2011-12-12 @ 20:10:44
URL: http://gustavssonpauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0