Fotografering och Froyo.

Fredagen började med en massa jobb och lite jobb till och lite till :)
J var hemma från skolan idag också pågrund av förkyldning. Så vi traskade iväg till en park på förmiddagen och jag avslutade även mitt bank konto. Det kändes lite vemodigt!
EFter lite lunch och j's nap åkte vi för att plocka upp E från skolan. Det var strålande väder ute och vad passar då inte bättre än lite fotografering ute i naturen.
Madeleine ville att jag skulle ta lite kort på henne och hennes värdbarn. Så vi lastade in ungarna i våra hondor (och var allmänt coola babysitters) för att åka till the reservation och knäppa lite bilder. Barnen lekte och busade med varandra som aldrig förr! Bilderna blev underbart vackra och eftermiddagen bestod av en massa leenden! Vi tog med barnen för att äta lite froyo i Maplewood. Väldigt uppskattat och jag insåg precis just då i det ögonblicket hur stora både E och J har blivit under mitt år. Dom är inte små barn längre dom har växt och utvecklats så himla mycket!
När froyon var uppäten tog jag och Mathilda hem barnen för lite lek och senare en pannkakks middag. Efter det satt vi på chocklad fabriken (den först inspelade) för lite fredags mys.
Gick och la barnen framåt 9 och dom somnade direkt på min axel och jag ville inte annat än att krama ihjäl dom! Hur ska jag kunna lämna dom?
Malin och Ida knackade på dörren vid 10 tiden. Dom hade tagit med sig äpplecider och kolakarameler från IKEA för lite "julmys":)
Vi satt här nere i the basement för att beskåda min enorma hög med grejer som jag inte fått ner i väskorna ännu... Vi hade en mysig stund tillsammans!




<3


Goa gäng, vad jag kommer sakna oss.


Ojda, det var vist päron :)

Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0