1 december.

FÖRSTA DECEMBER!?
Stanna, bromsa stopp please! Vart är livet påväg? Vart är jag påväg?
Inte till Sverige väl? Inte redan!?
12 dagar kvar. 12. 
Vad hände med de 51 veckorna?

Första december, för mig, betyder JULKALENDERN.
Fast att jag för länge sedan har växtifrån barnprogram så kan jag inte sluta titta på första avsnittet av varje års julkalender. Iår vart inget undantag. Jag och barnen bänkade oss framför datorn efter vi hämtat upp E på skolan för att se det alldra första avsnittet av årets äventyr. Tjuvarnas jul. Barnen öppnade även första chockladkalender luckan. Alla tre var nöjda och glada. Dock är barnens Mysteriet på greveholm barnens favorit så vi kollar på den parallelt!



Love,
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0