Sandra<3Morgan!

LÄS INTE DETTA INNAN DU LÄST;
Sverige part 2!


Efter att vi druckit lite välkomnstdrinkar och minglat runt lite kom prästen. Det var dags för vigsel. Tårarna rann ner för allas kinder när Sandra sjöng "För att du finns" för sin Morgan. Det var så himla vackert!




Gifta! :)


Gullungen Ronja som blivit så hiimla stor!




Kärlek<3


Lite mingel!




Jag & Mamsen




Jag & papsen!


Bröderna!!


Min snygga bror <3




Dennis hade hittat mammas skor!


Någon blev glad för sin traktorbok :)


Tårtskärning.


E orkade inte va med längre. Så han gick och satte sig under bordet och lekte med leksakerna.

En liten sammanfattning av det drygt 300 bilder som togs med min kamera under kvällen.

Love,
A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0