Filip har anlänt!

Hej på Er!
Vilket konstigt väder det varit idag! 
Var varmt och skönt på förmiddagen. Nästan sådär jobbigt fuktigt. Det blev fuktigare framåt lunchtid - började spöregna! Så picnicen vart inställde och inget zoo blev det heller.
Picnicen förflyttade jag och barnen inomhus på en filt i köket. Det tyckte dom var jätte spännande! Och sedan underhöll vi oss så gott det gick här inne medans regner öste ner ute.
Filip anlände runt 4 tiden. Helt otroligt sjukt och fruktansvärt roligt att få träffa honom här, på andra sidan jorden!
Barnen fullkomligt älskar honom. "Nej, jag vill hålla i Filips hand!" Jag kan ju bara berätta att jag är billig. Väldigt billig för tillfället, haha! :) Men det är kul att dom ter sig till nya och är öppna och glada.

Min värdmamma var tvungen att jobba över idag igen så efter att vi ätit potatis"chips" i ugnen och panerad kykling gick jag och la barnen medans min värdpappa åkte iväg på en grej på E's skola. När barnen somnat satte jag och Filip på robinson och satt och snackade.
Har precis kommit upp ur källaren. Sängen är bäddad och Filip sover nog redan som en stock! Kan han behöva. Imorgon är det fredag och sedan helg. Den kommer vara så fullspäckad med allt vi ska hinna med!


En bild från våran inomhus picnic!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vad skönt att han har landat och allt är ok. Ha det så himla kul på Manhattan. Kram mamma

2011-09-16 @ 07:56:22
Postat av: Therese Nilsson

Vadå billig?

2011-09-16 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0