Shopping i SOHO.

Jag mötte upp tjejerna i City vid 10 på lördag morgon.
Efter ett besök på macy's, Starbucks och en skoaffär drog vi oss ner till SOHO för lite bra och billig shopping.
Vi strosade upp längs med broadway och stack in huvudet i var och varannan affär vi gick förbi.
När vi kände, framåt kvällen, att vi började bli lite hungriga tog vi subwayen upp till deras hotell igen för lite frisering av mitt hår och avlämnande av det vi inhandlat och sedan drog vi till TGI friday's.


Santa kunde man träffa inne på Macy's!






Nu har jag ca 5 centimeter kortare än på bilden...

Dagens köp blev ett par boots som jag länge spanat på. Rea och allt!

Love,
A

Kommentarer
Postat av: Sandra

När vi kommer hem tar vi resten ; p

Kram Sandra

2011-11-29 @ 23:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0