Brunch, CP, Luciaövning & Skridskoåkning.

Vi bestämde oss för att Bruncha på Max Brenner's.
Jag älskar det stället. Efter ett besök där är man så fnittrig och känner sig så proppmätt att man hälst vill rulla fram!
När maten var uppäten åkte vi upp till Central Park för att vandra lite i det fin fina höstvädret.
Det har vekligen varit kanon hela helgen! Har legat runt 15 grader.
När klockan slog 2.30 var det dags för mig att bege mig till Svenska kyrkan för lite lucia övning och lusseprovning. Jag ät även en smattig kanelbulle!
Jag och Ida skrattade och gjorde bort oss lika mycket som alltid och jag älskar det!

Mötte upp Sandra och Maria igen efter träningen för att pröva våra vingar på isen vid Roackafeller Center. Det var ingen kö så vi åkte näramare 30 minuter innan vi bestämde oss för att gå och äta pizza!


Min värdfamilj köpte ny bil i helgen. Ungarna var, minst sagt, över lyckliga!












Skridsko åkning i Central Park.







En bra 11 månaders dag! Kan inte förstå att jag för 11 månader sedan vinkade hejdå till familjen på Landvetter? Vart har tiden tagit vägen!?

Love,
A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0