Kramar systerFrida på Manhattan!

Hej kära vänner!
Istället för att ta en dusch gick jag tillbaka till datorn och tänkte " Nej! Detta går inte! Nu vill jag faktiskt uppdatera alla er där hemma om hur jag haft det de narmaste dagarna." Sagt (tänkt) och gjort, här sitter jag!

Och så äntligen kom då fredagen! Efter en massa om och meeeeen så kom jag faktistk in till New York, inte i tid, men heller inte försent! Bamsekramades med både Frida&Johan innan vi tog en taxi till time square för att åka upp och äta på den fancy resturangen "The View". Och det må jag säga - VILKEN UTSIKT!

Vi åt god trerätters, drack cocktail, medans vi snurrade runt hela bygget och fick den häftiga utsikten medans vi åt. Amazing...
Alla tre var rätt trötta så efter vi ätit sa vi hejdå och jag sprang till tåget för att vara hemma i SO igen runt 12 tiden!


Frida!


Johan!





Bilden gör vekligheten inte riktigt rättvis men det var fruktansvärt högt!!


Lite förrätt!


Lite varmrätt


Lite efterrätt!


Johan beställde in något som jag tycker ser ut som en älg - tydligen skulle det föreställa en kräfta!?

Det var min fredag!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0