Valborgsmässoafton i NY.

Vilken lyckad helg jag haft!!

Jag och J hade en playdate hemma hos en av hans klaskamrater i fredags. Riktigt trevligt!!
På kvällen åt vi hemmagjord pizza och sen gick jag på bio med en svensk tjej som bor här i SO som jag inte träffat innan. Det blev prom. Inte någon favorit kanske. Skulle säkert tycka den vart bra och jag va 12-14 år ungefär... Men det va en trevlig kväll! Det var btw premier för filmen här i usa, vi var själva i hela salongen.........

Lördag då. Tog 11 tåget in till NYC för att möta upp Lovisa och en av hennes kompisar Matilda.
Vi hade en jätte trevlig dag tillsammans! Besökte Madame Tussauds, gick på Brooklyn Bridge, strosade runt i Central Park och bara myste!

En lite mindre kul grej hände mig inne på H&M... Dagen till ära (jätte härligt väder ute!!!) hade jag tagit med mig min system kamera in till city. Vi gick in på hm för att kika runt lite på kläder. Jag hittade shortsen som jag så länge sucktat över. Gick in i ett provrum och prövade dom. Satt inte riktigt perfekt så jag gick ut och hängde tillbax dom och gick och tittade lite på andra kläder och letade upp Matilda. När hon gick till kassan tänkte jag ta ett kort på henne. Med vilken kamera då, tror ni? INGEN!! Glömde såklart kvar den i omklädningsrummet. Sprang som en blådåre dit och haffade tag i en personal och förklarade läget. Fick gå o titta i rummet jag hade varit i. INGEN KAMERA!!!! Såklart. Hon ringde till någon. En annan tjej kommer och säger att dom hittat en kamera. "Det är ju säkert inte min" Hinner jag tänka en miljad gånger dom tio minuterna, Till tillslut en tjej kommer med MIN kamera. "I love you! Thank you so much! You made my day!" Blev mina ord till tjejen som tittade lite stramt på mig. Haha, men ja mitt hjärta höll på att stanna där ett tag. Och det kom nästan en tår i provrummet när jag insåg att kameran inte fanns där. Men nu har jag iallfall den i mina ägor igen och släpper den inte med blicken för så lite som en hundradels sekund.





Central Park






Lovisa och jag sitter o dinglar med benen på "rockafellie center"

Fina damer ;)


Baseball players and me ;)


Gav Elvis pelvis en lite kyss!


Stötte även på Jerry Lee Lewis:)


Johnny Cash.


Fick gå upp på scen och sjunga med Tina Turner!!!!


Jag och Gaga :)


Jag och baseball spelaren Derek Jeter. Det pratas mycket om honom i våran familj. T.ex då J inte vill äta upp sin frukt säger jag, A eller D -Men om du inte äter upp din frukt kommer du inte kunna bli lika dukitg på baseball. Derek Jeter äter xx varje dag! Han älskar xx.
Funkar alltid utmarkt!

Take Care!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Mats

Det var en samling härliga bilder, både på vaxkabinettet och ute! Tina Turner (wow) kunde lätt få stå i mitt vardagsrum. Borträknat fadäsen med kameran så känns er valborgsafton som en riktigt härlig dag.

2011-05-03 @ 22:48:56
Postat av: Pauline

Gud vilka härliga bilder! Du är så himla fin (&SNYGG)! PUSS! <3

2011-05-04 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0