WillowbrockMall,

Hade planerat att ta mitt driver license idag. Gick upp tidigt tidigt. Åkte dit och stog ute i kö i 40 minuter och frös. När jag kom in godkände dom inte min prof off adress. Ja, jag grät en skvätt.
Jag ringde till Therese och hon bestämde sig för att muntra upp mig lite och frågade fall jag vill åka på Willowbrock mall. JAAAA!
Efter 4 timmars shopping och $200 fattigare gick vi och åt middag på cheesecake fatctory innan det blev hemfärd igen.
Kom hem runt 6 tiden. Har bara tagit det lugnt. Sitter här nu och tittar på "Get Smart".


Therese på middagen


Jag tröstshoppade verkligen idag,


Grått linne och rutig kjol från Forever21.


Jensjacka $20+ byxdress $20 från H&M


Klänning, bälte och hår blomma från LoveClothes $30


Så ser den ut på.


Mineralpuder start kit för $60


Jag älskar mitt nya röda läppstift jag köpte för några veckor sedan för 2 dollar.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vilen cool tjej och vad snygga kläder du köpt.Hoppas du får en trevlig dag idag. Många kramar mamma

2011-05-15 @ 18:20:26
Postat av: Mats

Är cheesecake fatctory precis som det låter, så det går att få en stadig portion cheescake, låter gott i alla fall:).

2011-05-15 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0