Screaming Mimi's!

Bestämde mig helt enkelt för att åka in till City by myself idag.
Så framåt 12 tiden tog jag på mitt röda läppstift, slängde skinnpajen över axeln och travade iväg till tågstationen för att försöka utforska vintage butikerna i New York City. Prövade lyckan uppe på 125:e gatan. Tyvärr hittade jag ingen där. Tog istället subwayen ner till Lafayette för ett besök inne på Screaming Mimi's. JAG ÄLSKAR DEN BUTIKEN! Massa finfina 50,60&70 tals kläder till, ja ett relativs dyrt, pris men ååh, jag ville köpa hela butiken!
Tyvärr tillät inte min plånbok mig det. Den tillät mig inte köpa någonting, om jag ska vara helt ärlig. Men det struntade lilla Angelica i för en gång skull och kom ut med två grejer rikare och $101,95 fattigare....

Så vad kan vi dra för slutsats av denna helgen? Att jag faktiskt, för första gången sen jag kom till detta land, köpt exakt allt jag har velat ha. Och jag tänker inte ha ångest!
Punkt och slut.

Enjoy det pics!




Ett par glasögon fick följa med hem för $40...


"Hey Ma'am! You lock like Katie Perry!" kom en kille fram och sa på tunnelbanan.


60 dollar...Ser inte mycket ut för världen!


Dock älskar jag den!



Take care och allt det där!
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

Bra, ingen ångest. jag är stolt!

2011-05-16 @ 01:35:20
Postat av: Sandra

Du har verkligen hittat stilen. Skitsnyggt om du frågar mig ; )



Du rock´n rollar!



Kram Sandra

2011-05-16 @ 11:37:41
Postat av: Anna

Söta grejer! Och det är ju alltid något att se ut som Katie Perry :D

2011-05-16 @ 14:34:04
Postat av: Pauline

Jag tycker absolut inte du ska någon ångest! Du är skitsnygg BRUDEN! :D

2011-05-16 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0