Macy's en lördag!

Klockan är över elva och temperaturen visar 27 grader och genom mitt öppna fönster hör jag radion utanför som spelar för mina värdföräldrar som är ute i trädgården och planterar oh donar. Det är så himla härligt och jag får en välbehags känsla!

Igår lördag åkte jag in till 12. Vi bestämde oss för att gå på macy's. Efter tre timmar där inne kom Johan och Frida ut med två kassar. Själv kom jag bara ut med tre par strumpor - bra jobbat huh!?
Sedan bar det av ner mot flatiron och Eataly som är ett italiensk jätte coolt varuhus. Där köpte vi takeaway pizza och satt oss i parken mitt emot. Det blev en titt in på Museum of Sex innan de drog vidare på Empire och jag tog tåget hem.

En riktigt bra dag!


Vi hittade en liten avdelning med Kosta Boda grejer inne på Macy's.


Jag hittade ett bord med underbara skor! Blev fullkomligt kär i det svart/vita!


Hittade även en jätte skönt och as snygg byxdress. Tyvärr är den fortfarande kvar i affären...


Flatiron building!


Frida och Johan i parken


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: kerstin

Helt overkligt men ändå härligt att se Frida o Johan i USA. Kramar Kerstin

2011-05-30 @ 10:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0