A touch of Sweden.

Idag sov jag ända till tio.
TIO min kära vänner!? När hände det sist?
Sedan jag kom till staterna har jag igenomsnitt sovit 7 timmar per natt.

Efter att hag skypat några minuter med mamma ringer min syster Frida, upp på skype och vi pratar i närmare 30 minuter. Nu är det bara 4 dagar kvar tills dom är här!! 
Jag, Therese och en tjej som heter Ricke åkte iväg till Jersey garden vid ett tiden, för att strosa runt och sedan käka middag på IKEA innan det blev hemfärd igen.
En helt okej mysig dag!:)
Lugn och stilla!


Jersey Garden
inte så fint väder idag, som ni ser...


Mat från burger king.


Om min plånbok hade varit lite fetare hade denna, ursöta, utstursel fått förlja med hem...


Även dessa gulliga små sandalerna hade varit i min ägor, om som sagt - min plånbok hade haft lite större budgett att röra sig med...


Två glada tjejer påväg till IKEA.


It feels like home.

God natt USA,
God morgon Sverige!

Puss&Kram
Angelica


Kommentarer
Postat av: Therese Nilsson

sjömans kostym grejen vad ju söt, vart var den från?

2011-05-23 @ 14:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0