Onsdag!

Hej på er såhär på kvälls kvisten (morgon för Er)!
Jag hoppas att ni sovit gott? För min del blir det snart sängen. Sitter här med en mugg thé och min värdmamma. Vi tittar på shedding for the wedding.

Fick ett trevligt telefonsamtal på förmiddagen! Jag uppskattar verkligen när ni hör av er och när jag märker hur mycket alla ni där hemma stöttar mig i mitt beslut om att lämna alla er för ett äventyrsår. Tack tack och åter tack!
Jag har faktiskt inte så jätte mycket mer att infomera er om, tyvärr. Dagarna rullar på. Jag försöker plugga till körkortet. På fredag ska jag, E och min vmamma  tillsammans med några andra gå och kolla på en hockey match här i NJ. Tydligen är det några svenska hockeyplayers. Ska bli väldigt trevligt!!


Denna bilden tog jag i fredags när dom satt på golvet och ritade och pysslade.
Sötungar!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0