Lördag i New York!

Lördagen spenderades tillsammans med Therse inne i NYC.


Vi besökte den berömda "Wall St Bull"
(Ser ni väskan!!!!)


Vad är dethär för nytt? Har vi ens det i Sverige? :P


The Statue of Liberty.


Någon staty som stod nere vid hamnen.


Det är här det händer - Wall Street!


Denna limosinen vill jag åka i på min 20 års dag. Mamma och Pappa, kan ni fixa det? ;)


Jag och Therese blev "avtecknade". Det var Therese idé...haha! Ser ni inte hur likt det är oss?
Sämre får man nog leta efter!?


Vi tog bussen hem till henne.


Detta var utsikten från bussen!


Vi åt trerätters på TGI Friday's för 17 dollar, sweet! :)

Och jag köpte min första "I <3 NY" tröjja. Blev en grå hoody.
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg väska!!!och fina bilder.

härligt att se du mår bra.

Kram Ingela

2011-03-22 @ 11:40:54
Postat av: petra

det kan aldrig vara så att det var för limosinen hade en fin färg annars tycker jag nog att den var i minsta laget kramar från bene

2011-03-22 @ 13:44:59
Postat av: Raisa

JAAA hallåhar också hört att svedka är nått typisk svensk vodka.. har då fan aldrig hört talas om det :S

2011-03-22 @ 22:11:23
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0