Helgen hos Jenny i Westfield!

Jag tänkte att jag fortsätter i detta inlägg så får ni hela uppdateringen om min helg hos Jenny i samma inlägg :)

Jenny, hennes kompis och en tjej som sov i samma rum som oss på orientationen kom och hämtade mig här hemma runt halv tio tiden på fredagskvällen. Vi åkte till westfield och hämtade upp lite folk så körde vi och bowlade allihop. Tror vi var 8 personer. Väldigt trevlig kväll!
Gick och la oss vid halv treAM.

PÅ lördagen vaknade vi upp runt 8 tror jag och tog tåget in till NYC så vi var där inne vid 11 typ. Gick runt och shoppade hela dagen! Köpte en väska jag funderade på när jag var hos Julia i januari men som jag tyckte var för dyr då och som jag sedan inte hittat igen. Men nu hittade jag den på ett urban outfitters inne i NYC. Lycka! Så den fick det bli trotts att den kostade 400 svenska kronor..
Handlade även lite sommarkläder inne på Forever21, 80 dollar fattigare.
Vi åkte gul taxi bil för första gången och åt mat på TGI Fridays på time square för 45 dollar. Puh! Denna helgen har jag verkligen inte kunnat hålla i mina pengar!
Vi var hemma hos Jenny igen vid tio tiden igårkväll... Sov några timmar och gick sen upp igen vid 7 för att köra hennes hostfamily till flygplatsen innan vi åkte hem igen och gick och la oss och sov fram tills klockan 12..
Ställde fram klockan 1 timme inatt. Nu är det sommar! :D
Vi gick och åt frukost på ett bagel innan Jenny körde hem mig till kära south orange igen runt 3 :)
Har bara tagit det lugnt nu i eftermiddag.
Ska ta mig en dusch innan det blir en snabbdusch.
Imorgon är det måndag, igen!


Bowling gänget. Dock är inte alla med på bilden!


Snygga skor, fick vi hyra!


bowling!!


Och vem vann? ;)


Frukost inne i NYC på ett starbucks, mys!


Glada flickor!


Vi åt yoghurt med färska jordgubbar:)


Inne på TGI

    
Trötta tjejer på tåget hem igen.


Det var min helg! :)
Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har så roligt och det är härligt att höra!

2011-03-14 @ 08:57:21
Postat av: kerstin

Vad kul att du shoppat loss lite. En bra helg förstår jag på dina och Jennys glada miner. Kram mamma

2011-03-14 @ 09:19:07
Postat av: Sandra

Har du en bild på väskan? Du vet, jag är lite nyfiken ;)

hjärte kramar Sandra

2011-03-14 @ 13:37:43
Postat av: marita

Så ni har sommartid...Måste ni va först m allt?

2011-03-14 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0