Freeeeeeeda!

Fredag,fredag,fredag!!

När jag hade skjuttsat barnen till skolan gick jag till gymmet för att prova på body sculpting. Om jag skulle få svära nu så skulle det bli en hel lång rad med bara fula ord. Men jag tycker inte att det låter så proffesionellt så att jag ska försöka använda "bra" ord för att berätta hur j**** jobbigt det var! Kvinnan som höll i det var en solbränd gammal dam som hade jädra anama MED RÅGE!! Vi använde vikter och barer och höll på i 60 minuter. Och då menar jag inte, 10 min, drickapause och sen 10 min igen. Nej utan du fick helt enkelt jobba varenda sekund! Jag trodde allvarligt talat att jag skulle svimma av där ett tag. Men jag klarade det! Och efter ca 10 minuter av klassen skriker hon genom hela rummet "Du är nya här va!?" -Ja, säger jag lite förnärmat. "Då kör vi tio till!!" Och så höll hon på hela tiden. Men det var himla himla roligt! Och efter att klassen var slut kom det faktiskt fram några stycken som sa -Bra jobbat!

Jag och barnen hade en trevlig eftermiddag med bokläsning och hide&seek:) Var meningen att jag skulle åka till Therese vid 6 men jag fick jobba över en timme ungefär. Vilket inte gjorde mig något då T inte slutade jobba förens framåt sju :)
Vi åkte till Willobrock mall och gick på Forever21 och åt på Cheesecake factory :) Sen blev det bio.
- Dit kan vi gå, säger Therese.
- Mhm, säger jag. Så vi börjar gå. Tar kanske tolv minuter. Kommer fram när bion varat ca 10 min. Köper biljetter och går till salong nr 8 som kvinnan i disken sa. Sätter oss och jag bara, hm detta är nog inte rätt.
Kollar på biljetten. Nehe helt fel film! Stressar vidare till nästa Salong, sätter oss ner. Ser the adjustment bureau
Går tillbaka till parkering. Virrar runt och efter lite (mycket) vandrande & prat med en securitas klockan 12 på natten hittar vi bilen och kör hem. Var i säng runt 2am. Riktigt lång dag!
Tyvärr inga bilder från dagen.. Jag är hämst ledsen! Måste bli bättre!!!
Kiss&Hug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0