Felmeddelande och IKEA!

Satte på datorn det första jag gjorde. Vad fick jag se då? Jo ett fel medelande. Hårddisken har slutat fungera, kontakta support. Jo men det är ju lätt plätt när man sitter i ett främmande land! Ringer hem till mamma och pappa som sedan får ringa till min syster Sandra som får säga till dom vad jag ska göra som sedan får langa vidare det till mig. Några knapptryck så var det färdigt. Tur att man har en sådan teknisk syster! Tack så jätte mycket Sandra för hjälpen! :)
Skypade med mamma o pappa. Sedan drog jag och Therse på IKEA för lucnch och Jersey Garden för shopping. Tror ni jag handlade nått? haha nej! Jag trodde jag skulle bli värsta shopparn när jag kom hit. Ikke sa nicke! Istället sparar jag hälften av det jag tjänar varje vecka. Therese tycker jag ska köpa en macbook för pengarna, vad tycker ni? ;)
Var så ruskigt trött på kvällen och therese skulle jobba så jag åkte hem och satt mig och kollade på DueDate innan det blev sängen.

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0